konstigt vad man tänder på.

Jag har upptäckt något jättekonstigt. En kille jag träffade, försökte verkligen tända mig. Han smekte mig, kysste mig, jag tog på honom. Han hade fin kropp, va snygg och allting, men jag tände inte på honom.

Sen i helgen när vi festade och sådär. Så var det en kille där, han ser bra ut, men jag har inte tyckt det riktigt innan. MEN! Så hade han lite trasiga jeans och när han satt ner så syntes hans knä. Brunt, nästan helt hårlöst och jättefint. Jag blev askåt.

Är inte det lustigt? Tänder inte på något så självklart som kyssar osv, men ett KNÄ? Vem tänder på ett knä? Det var det finaste knäet jag har sett däremot. Så liiite förstår jag mig. Min kompis skrattade åt mig, och det förstår jag! Det hade jag gjort om det var hon som tände på ett knä!

Det är samma sak med jättefina mysbyxrumpor. Det tänder mig också sjukt mycket. Skönt att man får se lite såna i alla fall, annars skulle jag inte klara mig. Dom kan man ju spana på i smyg! ;)

Ja, ett kort inlägg om det sexiga knät! Varsågoda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0