förspel eller inte?

Det finns väldigt mycket olika uppfattningar om förspel. Det finns dom som inte vill ha något förspel och dom som vill ha nästan bara förspel och sen avsluta med samlaget. Personligen, så gillar jag faktiskt både och. Ibland är det bara jobbigt med förspel för att man är så sugen. Ibland är man sugen på att bara ligga och pilla på varandra och inte gå vidare förrän i slutet. Som sagt, så är kyssar en väldigt stor del av förspelet tycker jag i alla fall.

Det finns så mycket man kan hitta på innan. Varför inte se en porrfilm tillsammans? Munnarna vill såklart utforska väldigt mycket av den andres kropp såklart, det är ju så sexigt med munnar mot kroppar, inte sant?

Men ibland hinns det inte med något förspel, och vem tycker att det ALLTID ska vara med?

I det här inlägget kommer vi ju automatiskt in på oralsex, som antagligen kommer bli nästa inlägg!

Förspel är en smaksak och något som ändras från gång till gång helt enkelt. Eller är jag helt ute och cyklar?

Jag tycker i alla fall att förspel kan vara det bättre i hela sexet, men det kan också vara sjukt överskattat. Finns ingenting annat som gör mig så upphetsad som riktigt bra förspel, så varför borde jag inte vilja ha det så jämt? Jadu, det är frågan. Men ibland vill man faktiskt inte ha något förspel utan bara själva penetrationen!

Mycket bra svar jag kom fram till i detta inlägg. Men det är mina åsikter som kommer framföras i denna blogg. Det får ni helt enkelt vara beredda på!

Förspel är perfekt, om man har tid, lust och ork att vänta!

Kommentarer
Postat av: Alida

du är inte ute och cyklar, tycker verkligen precis som dej, de är olika från gång till gång helt enkelt men ja har alltid ett förspel fast ibland kan de va vääääldigt kort ! :)

2010-02-18 @ 12:07:52
URL: http://blommman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0