funderingar.

Tänkte Starta en helt ny blogg. Helt anonymt. Bara för Att här, här kommer det stå privata saker. Det kommer antagligen Komma rätt Mycket som Hänt vänner, vänners vänner, bekanta och framför allt, mig själv. Allting kommer handla om sex, närhet och mys. Allting som har med två (eller Flera och ibland bara en själv) Att göra.

Det kommer handla om pinsamma saker, Väldigt bra saker och väldigt dåliga saker. Allting som händer När Det gäller sex och samlevnad Att göra. För er som gillar sånt, så hälsar jag er väldigt välkomna. Detta kommer bli en intressant och givande blogg. Skulle tro Att de allra flesta kommer känna igen dig På ett eller annat Sätt.






Hoppas ni kommer trivas. Jag ska absolut göra mitt bästa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0