lammkött.

Något som jag tycker är helt underbart är unga killar! Det finns så många fördelar, och jag har tänkt att räkna upp dom fördelarna jag kommer på här. Underbart va?

För det första, en ung kille gör allt för att den lite äldre tjejen ska njuta. Dom är rädda för sitt rykte och vill absolut inte att tjejen ska prata skit och säga till sina kompisar att han är dålig. Han gör allt den äldre tjejen vill.

För det andra, man kan lära upp honom till precis det man vill ha. Ofta är dom yngre lite oerfarna och man kan bossa runt dom lite! Man kan berätta precis hur man vill ha det och för det mesta går dom med på det. När dom blir äldre och säkrare i sig själva börjar dom tänka lite mer på sin egen njutning och struntar mer och mer i tjejen.



Sen är unga killar mer nyfikna, dom vill uppleva så mycket som möjligt, dom är modigare och vågar mer och så går dom såklart med på det mesta man föreslår för att dom är lite rädda att man kanske inte vill ha sex med dom längre. Har jag inte rätt?

OCH! Vi äldre tjejer spottar inte, vi sväljer. Har det kommit in där så är det onödigt att spotta ut det. Tänk alla proteiner man får i sig? Och snälla ni, så illa smakar det verkligen inte.

Visst, det finns fördelar för dom unga killarna också såklart. Dom får en erfaren tjej, som vågar säga hur dom vill ha det. Vi äldre tjejer dyrkar er, vi tycker att era unga kroppar är helt underbara. Hårlösa, lena, släta kroppar som inte hunnit lägga på sig dom där extrakilona än. Och det njuter väl ni killar av? Att se en tjej titta på er med hungriga ögon och bara längta efter att sätta tänderna i er?

Så helt enkelt. Yngre man plus äldre kvinna. Sjukt bra kombination. Från båda parter. Förr skulle det alltid vara yngre tjej plus äldre kille. Men det har ändrats. Nu är det faktiskt tvärtom. Ni äldre killar är inte alls lika lockande som ett hett lammkött längre!

Ta för er tjejer, dom yngre, heta männen vill ha oss. Det vet vi!

(För er som undrar, jag är ingen 50årig kvinna som snackar om yngre män, jag har fortfarande flera år kvar till 30 MINSANN)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0