min rosa vän.

Jag ägnar ett helt inlägg åt min söta, underbara, helt fantastiska rosa vän i min byrålåda! Han dök upp i mitt liv för ett tag sen då mitt ex köpte den åt mig när han skulle flytta till annan ort. OCH, det var mig en upplevelse.

Det började med att han smög fram den en kväll när vi skulle ha sex. I mörkret hörde jag något vibrera. Vi hade pratat lite om det men jag trodde inte att han verkligen skulle köpa en. Han hade den på lägsta vibration och bytte försiktigt ut si tunga mot den. Det var en upplevelse jag aldrig känt innan. Jag hade aldrig använt några leksaker innan och det här blev den första.

Efter det tillfället räckte det inte bara med honom i sängen, jag ville ha med min nyfunna bästa vän.



Titta så fin han är. Underbara grej. Jag skulle aldrig klara mig utan denna. Jag kan lätt rekommendera den här. Den är riktigt mjuk och skön, och har helt underbar reglerbar vibrator. Det är vanliga AA-batterier i, så det har man ju nästan alltid hemma. Den sviker aldrig, slaknar aldrig och sprutar inte ur sig massa kladd. Vilket iofs kan saknas ibland!

Jag personligen använder den inte alltid till att köra in den. Jag gillar att använda den bara på klitoris. Det räcker gott och väl för mig. Men ibland vill man ju känna något mer. Något hårt i sig bara. Men det som saknas är den varma, heta kroppen över mig, (eller under mig), men den är ändå mycket mer än bra.

Jag ska absolut skaffa mig en rabbit snart! Jag har hört så mycket bra om den, så det är absolut ett måste i min byrålåda.

Jag skaffade mig en fingervibrator. MEN den var ingenting för mig faktiskt. Det var inte reglerbar vibrator på den och den var väldigt stark. Jag gillar lite försiktigare då jag är rätt känslig.

Men i alla fall. Denna fantastiska leksak BÖR finnas i varje tjejs byrålåda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0