slampa eller torris?

Det är många som tycker att man är slampig för att man "ligger runt". Men, det tycker inte jag. Jag tycker att man ska få ligga med så många som man själv tycker. Bara man skyddar sig mot sjukdomar vill säga. Det är inte så roligt att få klamydia flera gånger kan jag tala om. Och så finns det ju såklart allvarligare sjukdomar som inte går bort med penicillin tyvärr.

Så är det ju det också, killar får ligga med så många tjejer som möjligt utan att behöva kallas slampa eller något sådant. Dom blir ofta coolare ju fler dom ligger med.

Men personligen tycker jag att det är så tråkigt med "torrisar". Varför inte leva livet som man vill nu när man kan? Ligga med dom man vill ligga med utan att försöka verka "bra". Tråkigt att växa upp och bli gammal och ångra sig att man inte gjorde det när man hade chansen. Som min mamma, jag tror att hon hade velat ligga runt lite mer när hon var ung. Det är nog därför hon är så arg på mig jämt när jag träffar killar. Avundssjuk.

Så våga ligga runt lite mer, släpp på gränserna lite och va inga torrisar. Skydda er, så har ni ingenting att ångra egentligen! Tänk att vakna upp när man blir gammal och upptäcka att man bara knullat med en person i hela sitt liv. Man måste väl ha lite att jämföra med? Lite erfarenheter, det finns ju så många sätt en kille kan vara på i sängen, tänk om den man valt för hela livet är en torris i sängen? Nej vet du vad, ligger hellre med för många än för några.

Sex är juh trots allt det viktigaste i ett förhållande. Och ja, bland det bästa som finns här i livet.

Så våga för helvete ligga runt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0