missionären.

Det finns ju hur mycket ställningar som helst att testa. Det enda som sätter stopp för hur många ställningar man testar är fantasin och hur vig man är såklart. För är man inte så vig kanske man inte kan utföra de allra krångligaste.

Jag, personligen, älskar missionären, eller olika varianter av den, jag älskar att rida, jag älskar att bli tagen bakifrån. Jag älskar att bli tagen mot väggen, stående. Jag älskar att ligga på sidan och killen kommer in bakifrån från sidan, gillar även att ligga på rygg och han på sidan. Helt underbart att ligga på mage och han med hela sin tyngd ligger över. Ja, man kan väl säga att jag älskar dom flesta ställningarna helt enkelt.

Missionären funkar ju alltid. Speciellt om man som tjej känner sig lite trött och bara vill ta emot. Man kommer åt bra att pilla på sig själv om man nu vill det också. Vilket jag gillar eftersom att jag får skönare orgasmer då som sagt.



Varianter av missionären finns det ju mängder. Jag gillar när han sitter på knä typ, jag ligger över med benen på varsin sida om honom och fötterna på hans vader så att jag kan lyfta mig själv uppåt lite, eller har dom på hans axlar. I den ställningen kan han ta mig extra hårt eftersom att han får kraft och han kommer djupt in men inte så djupt att det gör ont. Det är också helt underbart att ligga upphöjd på kuddar eller liknande och ligga så pass högt upp att han kan stå på knä, då får han också tillräckligt mycket kraft för att ta mig riktigt hårt. OCH, ligger man så, så ser magen riktigt platt ut och han kan se varenda liten del av mig, och såklart så kan han se sig själv glida in och ut ur mig, vilket jag tror att killar älskar att se!

Varför jag gillar missionären allra mest är för att man kan ha ögonkontakt hela tiden. Jag älskar att se in i en het killes ögon och riktigt se hur kåt han är. Den senaste kk:n jag hade fick helt svarta ögon när han blev kåt och hans ögon fick ett sånt djup att jag bara drunknade i dom varenda gång. Några gånger kunde vi bara ligga och se på varandra och genom hans ögon blev jag så sprägkåt att han inte ens behövde röra mig innan jag var nära att komma. Hans ögon var magiska och jag kommer aldrig glömma hur dom såg ut.

Det finns ju som sagt hur många sköna ställningar som helst. Kommer ta upp mer om dom senare!

Missionären sägs vara tråkig och vanlig. Gör varianter på den, det finns inga gränser för vad man kan göra med den.

Kommentarer
Postat av: matilda

Sv: aa okej, kan du ha rätt i! tack för din röst=) har precis lagt upp bild på mörka och långt!



Måste säga att jag gillar din blogg! kram

2010-02-19 @ 16:03:09
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
Postat av: Emma

vilken suverän blogg du har :D

Tro mig jag har läst många men din är bra :D

du har aldrig funderat på att skaffa bloglovin? snälla gör de så kan jag hålla koll därifrån :D

jag glömmer bloggnamn så fort :(



Och tro mig jag älskar missionären (Y)

2010-02-20 @ 18:54:53
URL: http://emmasfuckinglife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0