Dirtytalk som tjej?

Anonym om hett.:
din blogg är awesome, o jag har en fråga :)
jag tycker det är as hett med dirtytalk o blir jätte tänd när en kille säger snuskiga saker medans han knullar mig. men jag tycker de är så svårt att svara, vet liksom inte vad ja ska säga riktigt....så vad kan man egentligen säga som tjej under sex? kram!


Alltså. Jag gillar oxå dirtytalk i sängen. Men det är svårt att skriva ut vad man kan säga. Det beror helt på vad killen säger. Man svarar ju gärna på det. Jag tänder på när dom säger grova ord, och då är det ju ingenting som står emot oss, att svara väldigt grovt på det.

Som en kille jag låg med rätt mycket tände på att kalla mig slampa, hora osv. Så det var ju inget svårt att tillfredsställa hans begär. Det var ju bara att säga såna saker jag visste att han gillade.

Du får använda din fantasi, det är inte så svårt som man tror. Det kommer naturligt, och gör det inte det, så antagligen är det ingenting som DU tänder på, att säga snuskiga saker tillbaka till honom, du kanske bara gillar att höra?

Lycka till. Du kommer hitta rätt ord! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0