noll fantasi

Jag har ingen fantasi alls. Jag vet inte vart den har tagit vägen. Kanske har jag ingen fantasi just därför att jag inte har sex längre heller. Jag träffar inte den där underbara killen nånting just nu, då han är bortrest. Och någon annan? Nej jag känner inte för att ha sex med någon annan än honom.

Kärlek vid första ögonkastet? Ja, jag tror det. Annars brukar jag se åt andra, vilja ligga med andra killar osv, men nu, jag ser snygga killar, men det är ingen jag vill ligga med.

En kille jag träffade på Öland, hur snygg som helst, träffade jag i helgen. Han var lite på, men nej, jag ville inte. Inte nånting. Jag ville ha honom då han var omöjlig, men nu när han blev lite möjlig, så ville jag inte längre. Varför är jag sån? Och VARFÖR är jag inte sån med den här underbara killen jag träffade? Honom vill jag ha hur mycket som helst. Jag blir lite galen när jag tänker på honom.

Så mitt sexliv ser ut som så att jag onanerar. Ja, sex med mig själv bara helt enkelt. Kul att skriva om? Nej inte speciellt!

Kan inte ni ge mig förslag? Det vore roligt att skriva av sig lite. Men som sagt. Noll fantasi. Så hjälp mig nu! ;)

Kommentarer
Postat av: L

Skriv om krogsex, höga klackar och korta klänningar!

2010-07-14 @ 23:22:35
Postat av: Donnie

skriv om heta sex minnen du haft.

2010-07-16 @ 09:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0