ang. kommentar.

patrik om vadet? öland?:

tja, gillar din blogg, och tyckte du såg bra ut på bilden ;) du verkar knulla runt rätt mycket och inget fel på det, men saknar du inte att ha en pojkvän ibland, eller du trivs bättre som singel? och har en drös kk's du kan ringa när suget är uppe? och på en pojkvän annars, vad ska han ha för egenskaper, för att du tycker det ska funka?


Jag tackar så mycket för att du gillar min blogg och för att du tyckte jag såg bra ut! :) Jag knullar inte runt överdrivet mycket faktiskt. Finns dom som är mycket värre.

Jag kan sakna att ha pojkvän ibland, verkligen. Ha någon som bryr sig, någon som tycker om en och uppskattar en och som man lär känna inom sex och allting. Det är skillnad. Men just nu vill jag härifrån, jag vill ut och resa i hela världen. Och då vill jag inte ha någon som håller kvar mig. Absolut inte. Vill vara ensam nu. Hittar jag den rätta så märker jag nog det då, att jag vill ge upp allting osv. Men nej, nu vill jag inte ha någon.

Jag trivs väldigt bra med pojkvän, jag känner mig trygg och uppskattad. Men jag trivs också väldigt bra som singel, så jag vet faktiskt inte vilket jag trivs bäst med..

Nej, just nu har jag ingen kk. Finns några som jag haft sex med en eller flera gånger som jag fortfarande pratar med rätt ofta och sådär. Finns väl endel man hör av sig till när man festar så träffas man och knullar och så är det inte mer med det. Men nej, just nu knullar jag inte någon kk. Så det blir att jag inte har sex nykter, vilket jag tycker om sjukt mycket. Saknar en kk, det gör jag i alla fall. Men just nu har jag det som jag har det.

Vi får se hur det utvecklas helt enkelt. Hoppas du blev nöjd med svaren! :)

Skriv gärna fler frågor. Jag svarar mer än gärna! :D

Kommentarer
Postat av: Patrik

glad för att du inte missförstod mig med att du knullar runt mycket, det var inget negativt menat:) och du säger du vill resa runt i hela världen, är det något du vill göra själv eller, du tror inte du kunnat ha en kille som vill göra något sånt med dig, jag tänker på en sak min lärare sa bara, han och hans fru som bröllopsresa tog en jorden runt resa och det var det bästa dem gjort, nu säger jag inte du ska gifta dig först, utan bara saken att ha en då pojkvän med som vill göra en sån sak med dig, jag tror man kan skaffa ett bra band på en sån sak emellan varandra, sen en fråga alla killar undrar, hur stor roll spelar storleken, för dig?

2010-06-29 @ 01:47:12
Postat av: Donnie

Hej humman gillar din blogg me å hela din attetyd till sex =) de e fan så de ska va.



vore skoj å få prata me dig på msn nån dag så har du lust kan du väll maila din msn til mig ?



Mvh Donnie

2010-06-29 @ 18:07:41
Postat av: Sekretess

Hej humman gillar din blogg me å hela din attetyd till sex =) de e fan så de ska va.



vore skoj å få prata me dig på msn nån dag så har du lust kan du väll maila din msn til mig ?



Mvh Donnie

2010-06-29 @ 18:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0