celibat?

Jag sa som ett skämt för några veckor sedan, att jag skulle gå in i ett celibat liv. Min kompis tog det på allvar och vi sa att vi inte fick ligga med någon förrän vi visste hans efternamn, hans mammas namn och hans första husdjurs namn. Ligga på 3:e dejten fick vi göra också.

Nu har hon gått steget längre och ska köra en 40 days, 40 nights. Alltså.. Inget sex, inget pill alls, inget onanerande. MEN, hon får hångla lite. Inte grovhångla då, eftersom att ingen får ta någonstans på henne och hon får inte ta på honom.

Hur tror ni hon kommer klara det? NÄSTAN lika kåt av sig som mig.

Jag däremot, står kvar vid det där att inget sex före 3:e träffen. Så kanske att ni kommer få läsa lite sånt nu ett tag. Om hur jag och min kompis klarar oss. Jag får däremot hångla och onanera. :D Annars sa vi, så överlever jag nog inte.

Vi har också slagit vad 2000 kr, ingenting man vill lägga ut sådär på ingenting. Ligga får inte kosta så mycket. Så nu mina vänner. i 40 dagar ska jag hålla mig ifrån sex med såna jag inte dejtat 3 gånger. Håll tummarna för att jag får hålla kvar mina 2000 kr! :D


Kommentarer
Postat av: Lycka till.

Diggar att du är en sensuelll brud med humor:-) [email protected]

2010-06-18 @ 15:12:01
Postat av: Anonym

oh! det här kommer gå prima! vad är vi inne på? dag två? JAG ÄR PEPP! piece of fucking jävla cake.

2010-06-18 @ 17:39:34
Postat av: Anonym

Hur gammal är du egentligen?

2010-06-19 @ 02:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0