telesex / camsex

Telesex är något som kan va hur bra som helst. Men det kan också vara något jobbigt.

Det bästa telesexet är med en kille som har fin röst, uttrycker sig väldigt bra med rätt grova ord och stönar fint. Jag kan bli väääldigt kåt av det. Har många gånger  haft telesex och samtidigt smekt mig själv. Riktigt hett att höra hur killen kommer samtidigt.

Hade sjukt bra telesex med en kille jag pratade rätt mycket med förra sommaren. Han är rätt många år yngre, hade en dialekt som jag i vanliga fall inte gillar, men OJ vad han kunde konsten att göra mig kåt. Rätt ord kan göra så att jag kommer riktigt fort.

För längesen hade jag distansförhållande. Det var då jag fick upp ögonen för telesex, vi kunde ju inte träffas så ofta så vad skulle man göra? Det är många, (i alla fall tjejer) som tycker att det är väldigt konstigt med telesex, nästan lite äckligt. Men jag är absolut inte en av dom. Däremot så är det ju inte i närheten av IRL-sex...

Ibland tycker jag till och med att telefonsex kan vara bättre än att kolla porr. Blunda och låta en sexig röst berätta precis vad han vill göra med mig. Använda lite grova ord, kalla mig lite fula saker.. Det är riktigt hett.

Camsex sen. Haft det några gånger, dock inte lika många gånger som telesex. Jag är lite feg också om det skulle komma ut, om den som tittar på lägger ut det på nätet osv. Men jag gillar det. Tänder riktigt mycket på att se vad som händer med hans kuk när jag gör olika saker.

Riktigt bra alternativ när man inte kan få den äkta varan! ;)

Kommentarer
Postat av: Raventon

Sjukt skön blogg. Du bevisar bara att det inte finns sexuella barriärer mellan killar och tjejer! Lagt in dig i favvos ;)

2010-06-13 @ 15:37:20
Postat av: krullrufs

Söt blogg. Såg länken hit på flashback. Kul med tjejer som vågar vara lite ärliga. Sexskillnaderna är enligt vetenskapen större mellan enskilda individer än mellan könen. Visst ligger det något i det?

2010-06-14 @ 00:06:32
URL: http://pussjage.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU ÄR JÄVLIGT COOL // CS

2010-06-14 @ 15:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0