vadet? öland?

Det gick inte så bra. Men det tror jag redan ni hade listat ut! :P

Jag har varit på Öland nu torsdag, fredag, lördag och kom hem nu. Vi kom fram dit 7 kanske på torsdagskvällen. Jag klarade att hålla vadet till ca 01.00 ungefär. Det är väl rät starkt jobbat ändå? Som tur va så behövde jag inte betala någonting, hon godkände det.

Det var nära att bli en trekant, men plötsligt drog den ena med mig från tältet och sa att vi skulle vara ensamma. Och sagt och gjort. Vi hamnade i en bil. Trångt, men mysigt i alla fall. Och han var så fin. Bland det finaste jag sett. Hans kropp var sexigt len, smal och brun. Hans mun var mjuk och mysig. Hans kläder var sjukt sexiga och hans röst var underbar. Ja, en riktig pangkille! ;)

Ja, i bilen, jag var över först. Sen bytte vi. Det var inte mycket mer, tror jag inte. Jag var full och minns knappt.

Såg honom någon sväng på fredagen men såg inte ut som att han kände igen mig. Jag råkade hamna i ett tält med en 30åring. Han var snygg.. i solglasögon. Det var inget bra sex och jag ångrar det.

Igår då. Hittade jag honom från första dagen. Jag gick emellan i ett bråk och 3 minuter senare låg vi nakna i mitt tält. Sjukt bra sex. Och pluset är verkligen att han är så jävla fin. :)

Vi blev avbrytna av min arga, trötta vän mitt i, gick en sväng, hamnade på tjejtoan. Mycket folk hela tiden, men vi brydde oss inte. Vi lät mycket, vi förde ett himla liv med vält öl över mina skor, mobil som åkte i golvet, byxor som gick sönder. Riktigt skönt, mycket hångel och mycket kyssar på mina bröst. Jag red honom när han satt på tolettstolen. Stor, fin kuk som var riktigt stenhård. Han kom i mig och när jag reste mig rann sperman ut på golvet. Han gick ut och väntade. Jag klädde på mig.

Vi åt och pratade och skrattade, sen sov vi ihop. Jag älskar mys, det hade jag glömt. Jag vill absolut träffa honom igen, gärna varje dag.

Antagligen så blir det ett gästinlägg om min vad-kompis upplevelse på Öland också. Vi får se! ;)

Kommentarer
Postat av: patrik

tja, gillar din blogg, och tyckte du såg bra ut på bilden ;) du verkar knulla runt rätt mycket och inget fel på det, men saknar du inte att ha en pojkvän ibland, eller du trivs bättre som singel? och har en drös kk's du kan ringa när suget är uppe? och på en pojkvän annars, vad ska han ha för egenskaper, för att du tycker det ska funka?

2010-06-28 @ 23:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0