bra i sängen?

Jag såg något program, kommer inte ihåg vad det var riktigt men dom pratade i alla fall om att vara bra i sängen och så vidare. Och där sas det att alla är bra i sängen. Att man bara behöver hitta sin matchning och så vidare.

Till en viss del tror jag att det stämmer. Man matchar ju inte med alla, eftersom att alla inte gillar samma saker. MEN! Alla är inte bra i sängen. En kille som är tafatt, inte vågar ta för sig, inte hittar vart han ska pilla, inte juckar normalt och sånt, är INTE bra i sängen. Samma sak med tjejer, många killar som berättat om tjejer dom haft i sängen, som bara ligger på rygg utan att göra nånting. INTE okej heller. Det är inte att vara bra i sängen.

Jag tycker att för att va bra i sängen behöver man ändå våga ta för sig lite, våga säga vad man vill ha, osv. Plus att jag inte tror att alla kan bli bra i sängen heller. Faktiskt. En kille jag låg med lite matchade jag verkligen inte med. Han visste väl inte riktigt vad han gillade i sängen och bad mig berätta vad jag gillade, vad han skulle göra för att bli bra i sängen och sånt. Men så funkar det inte heller, visst, man ska kunna berätta vad man gillar o sådär. Men den här killen sa redan från början att han inte gillade lite hårdare tag, han vågade inte smiska mig, han vågade inte ta i lite, dra mig i håret och liknande.

Men rätt som det var, en dag, så fick jag ett sms: "Jag vill bli hårdare i sängen, jag vill bli bättre, kan du hjälpa mig?" NEJ! det kan jag inte. Gillar du inte hårda tag så ska man inte "vänja" sig vid det heller. Han sa till och med att inte ens tanken tände honom på att smiska eller nåt sånt. Det ska komma naturligt, gillar man inte det så gör man inte det. VILL bli hårdare i sängen? Bara för att endel tjejer gillar det? Nej så funkar det inte. Det finns tjejer som gillar mjukare sex också, och det är nog en sån den här killen ska matchas ihop med.

Jag vill inte att killen i fråga ska smiska mig och dra mig i håret men samtidigt skämmas lite, tycka att det är lite pinsamt för att man egentligen inte gillar det. Det ska helt enkelt komma naturligt. I stundens hetta om man säger så! ;)

Kommentarer
Postat av: linea

Hallåj tjejen , grym blogg ... ja skämms när jag tillomä har sex me killen men ja vill få ut mitt riktiga jag, inte skämmas ja vet att ja gillar vild sex men vågar inte ta iniativ till det utan ber honom isf om hårdar ta mig så lr så men ja vill oxo ha lite kul .... råd ? tips? ställningar ja kan börja me , känner mig osäker men vet att ja e vild egentligen ......för ja vill mkt mkt mkt kan du tro hehe kramis

2010-10-29 @ 22:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0