sexigt.

Alltså. Nu tänkte jag dra upp lite om killar, vad som är sexigt.


1. På första plats ligger sjäääälvklart mysbyxor, bar överkropp och ingenting under. Finns det något underbarare eller? Nej, jag skulle faktiskt inte tro det. Gärna gråa, lite urtvättade, en riktigt fin, brun mage. Oh. Det får mig att tända till direkt. Ser jag någon kille på stan (inte ofta man ser en kille iklädd mysbyxor på stan, just därför blir det lite extra upphetsande) då vill jag bara gå fram och "råka" snudda över dom för att känna bulan. Jag älskar det.



2. Muskler. Jag älskar muskler. Inte sådär så att dom är jätteutmärkande, men lagom. Bild nedan på en fiiin kropp!



3. Slitna ljusa jeans. Med hål i och en brunbränd kropp under. Sånt där får det att rinna till på mig! ;)

4. Rutig eller vit skjorta. Gärna med kragen uppe, lite uppknäppt, ett hårlöst bröst där under. :) Gärna lite tajt så att den spänner åt om armarna! ;) Oh...



5. Så älskar jag såklart tattueringar och piercingar. Inte för mycket dock och inte för lite heller! ;)

6. Killar i vitt linne, och mysbyxor. Det är också sjuuukt hett! :)

7. Ruffsigt, mörkbrunt hår. Lite längre. Jag älskar när killen har hår. Så att man själv oxå kan dra tag lite! :)

Sådär. Lite om vad jag tycker är hett iaf! ;) Så nu vet ni! :D

Nästa gång får jag berätta lite om vad som INTE är hett! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag tycker du ska skriva mer om när du har haft sex å så ...

2011-04-21 @ 15:03:53
Postat av: Telefonsex

Hoppas det snart kommer fler uppdateringar!

2013-01-15 @ 14:37:16
URL: http://www.telefonflickor.se
Postat av: Malin

Oj.. detta var en gammal blogg minsann.
Skriver du inte längre?

2014-09-29 @ 22:56:04
URL: http://malinedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0