nyfiken

Jag är jättenyfiken på vilka ni är som läser, och hur ni hittat den här bloggen, så det vore roligt om ni ville berätta det för mig? :)

Jag är något fruktansvärt sugen på kärlek nuförtiden. Det började innan min resa, jag blev avundssjuk på alla som gick och såg så kära ut hela tiden. Jag vill ha någon att ligga hemma med i myskläder och se massa filmer. Någon man pussas med, och rätt som det är leder det till skönt sex mitt under en film så att man sen efter det får spola tillbaka för att man missat en hel del.

Jag vill ha någon som man utvecklas sexuellt med hela tiden. Det är inte så lätt att leva ut alla sina fantasier och experimentera med ett one-night-stand.

Senare, eller imorn eller något, ska jag berätta om sexet jag hade utomlands. :P
Jag har inte haft sex i år än. Det hände efter 12slaget thailändsk tid, men då var ju fortfarande klockan innan 12 i Sverige, så det räknas inte så! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0