tjejer tänker på mer sex?

Jag vet inte riktigt. Förr hörde man alltid att killar alltid tänkte på sex, att dom pratade bara sex osv. Men jag tror faktiskt det kan vara tvärtom.

Vi i mitt kompisgäng, vi pratar nästan bara sex. I lördags var vi på fest. Det var jag och 4 tjejer till plus en kille. Han satt och såg lite besvärad ut ett tag, innan han sa "pratar ni bara om sex?", vi tittade på varandra och började skratta. "Neeeej, det är klart vi inte gör". Ha ha ha. Han undrade om vi inte kunde prata om något annat. Vi svarade leende, jaaaavisst, kan vi prata om någonting annat.

Leendet dog ut från allas läppar och vi satt tysta. "Ni hade alltså ingenting annat att prata om?" Kanske inte. Jag har börjat tänka på hur mycket vi pratar om sex. Idag har jag umgåtts med en av mina kompisar ett tag. Vi pratade lite då och då när hon höll på att städa osv. Jag började tänka på vad vi pratade om. Visst, vi pratar om mycket annat än bara sex. Men sex är den största delen. Garanterat är sex det största samtalsämnet bland oss.

Däremot tror jag inte att killar pratar om sex på samma sätt som oss. Dom nämner väl kanske vem dom knullar en helg och om hon va bra eller inte. Men jag tror inte dom går in på det så detaljerat som oss. Tro mig killar, många av mina vänner vet mer än du själv vet hur du är i sängen! :)

Det är ett väldigt roligt samtalsämne. Idag pratade vi mycket om det här med att alla killar inte går ner på tjejen. Och att vi väldigt ofta ber killen i fråga att gå och tvätta av sig innan vi stoppar in den i munnen. Men det kan vi ta mer av nästa gång!



Jag återkommer senare! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0