analsex.

Några av mina vänner som läser bloggen har önskat analsex. Och ja, jag är inte sen. Det kan jag väl skriva om? Jag har rätt mycket erfarenhet av det då jag tyckte det var skönt förr. Men nu på senare år kan jag inte riktigt säga att jag tycker om det. Jag kan gilla ett finger där, det går bra. Men då vill jag inte ha det för långt in.

Jag gillar det nog fortfrande. Men jag fick höra så mycket berättelser om vad som hade hänt och så vidare, så jag slutade helt enkelt gilla det för att jag var rädd att något sådant skulle hända mig. Tänk om det blev baksug för mig som för så många kompisar?

Jag kommer inte ihåg första gången jag hade analsex, men jag vet att det var med den killen jag var tillsammans med först, så jag var väl 15 år, kanske 16. Vi använde mycket glidmedel när vi hade analsex för det hade vi såklart hört att man skulle göra. Vi använde den åtgärden när det var upptaget i det andra hålet, om ni förstår!

Med en kille jag träffade ett tag hade jag mycket analsex. Han var rätt stor så idag känns det rätt omöjligt. Men vi hade det NÄSTAN varje gång vi hade sex. Och under dom veckorna vi träffades blev det mycket sex. Jag gillade känslan av att få in den i stjärten. Jag gillade känslan av att den gled ut också, vilket jag idag inte förstår så mycket.

Fast en sak var strängt förbjuden när dom hade den i min anal. Dom fick absolut inte ta i, inte ta mig hårt eller trycka in den snabbt. Inte heller dra ut den snabbt då jag var rädd för det där hemska baksuget folk berättat om. Men så länge dom inte gjorde det, så njöt jag, jag uppriktigt sagt älskade det.

Jag funderar på om man skulle testa det igen. Det kan ju inte vara så att jag slutat gilla känslan helt. Eller? Jag får hitta någon med en liten, som inte känns så mycket. Men med mycket glidmedel borde det väl inte göra ont om jag nu klarat det förr? Kan det vara så att jag blivit fegare och känsligare på senare år? Lustigt i så fall.

Ni får jättegärna kommentera och skriva vad ni vill att jag ska skriva om! Jag skriver ju inte för mig själv utan för er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0