annorlunda ställen.

Tänkte döpa inlägget till konstiga ställen. Men konstigt? Det är det väl inte? Bara annorlunda, eftersom att det inte är i sängen. Det är mycket behagligare, smidigare och bekvämare i sängen. Det tycker nog dom flesta. Man kan göra mycket roligt i sängen också. MEN, det är mer spännande och roligare på andra ställen än i sängen, tycker jag.

Jag har haft sex på rätt många udda ställen, men det finns så otroligt mycket mer ställen jag skulle vilja testa! Jag har haft sex på ställen såsom pulkabacke, buss, pannrum, mot flera olika träd, på en bil, i en bil, i hans föräldrars säng, i hans mormors säng, i en ishall, mot träd på festival, en strand i ett varmt land, en killtoalett på en krog med världens kö utanför och så vidare och så vidare. Det är roligt att exprementera med olika ställningar och ställen. Eller har jag fel?

Har man ett tråkigt sexliv eller bara vill testa något nytt så tycker jag absolut att man kan göra det överallt. Precis vart som helst. Det hjälper att bara ta sig ut till köksbordet, soffan eller varför inte ballkongen som jag känner folk som testat!

Det finns såklart ställen man drömmer om att testa, men man vet inte om man någonsin kommer testa. Såsom hiss, provhytt och liknande. Offentliga ställen är farligt upphetsande och vore jag modigare hade jag redan testat allt det där. Bussen var offentlig, det fanns några fler människor på den, men vi satt längst bak. Jag satt i hans knä med ansiktet framåt. När det inte var någon som tittade bakåt eller något så rörde man sig ju lite mer än innan. Det var riktigt upphetsande eftersom att någon kunde se, speciellt chauffören som faktiskt kunde titta i spegeln hela tiden.

Jag gillar sängen, det gör jag. Men att komma därifrån är ju något extra. Man får en kick av det och man blir ju lite kåtare av något som inte är vanligt.

Jag kommer nog inte ge mig förrän jag faktiskt haft sex på dom ställena jag vill det på.

Så ut och exprementera nu människor! Man vet aldrig när det är försent!

Kommentarer
Postat av: Alida

Hej, kan du skriva själva bloggadressen till denna sidan? ja hitta denna på "mer-trafik" där de inte står själva adressen vilket skulle göra de omöjligt för mig att hitta hit igen :P

2010-02-17 @ 23:46:19
URL: http://blommman.bloggagratis.se
Postat av: louise

Tack hörrudu. Men om den där kommentaren var för att ragga mig som läsare så kan jag säga dig att jag la till dig på bloglovin redan igår . Var därför jag ville tvinga dig att svara på min kommentar så att jag skulle få din bloggadress

2010-02-17 @ 23:52:45
URL: http://cypaz.blogg.se/
Postat av: matilda

Nu får ni bestämma, ska jag blont och långt hår elr mörkt och kort!? NI BESTÄMMER! ALLA FÅR TYCKA TILL!=) KRAM<3



http://MatildaSimonette.blogg.se



Ps. drar två personer som jag länkar bland mina kommentar röster. Har över 1.000 läsare, så ja... du tjänar på det.:)

2010-02-18 @ 02:46:20
URL: http://matildasimonette.blogg.se/
Postat av: Alida

sv: tack här ska läsas!! :D

aaw tack :)

2010-02-18 @ 11:11:52
URL: http://blommman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0