kyssar.


Kyssar. Åh. Bara ordet får det att vattnas lite i munnen och vilja smaka på en riktigt mysig mun. Kyssar är viktigt. Det är jätteviktigt. Det är oftast det som får igång allting och det är ju så mysigt att bara ligga och kyssas och hångla.

Det finns dom killarna som kysser riktigt bra. Det finns dom killarna man behöver lära upp lite för att dom ska matcha en själv. Okej, vissa kanske gillar dom där elvisparna som sticker in hela tungan och rör runt. Vissa kanske gillar när man bara öppnar munnen, inte sticker in någon tunga och bara luftkysser varann. Det finns säkert dom som gillar att hålla munnarna öppna, ta sats och slicka i sig all saliv den andra har i munnen. Usch.

Men jag är faktiskt rätt säker på att dom flesta gillar samma sorts kyssar som mig. Börjar pussande, pussar varandras läppar, (vilka absolut inte ska vara torra) slickar lite lätt på den andres läppar. Jag gillar också när man har ögonkontakt när man närmar sig varandras munnar. Nafsar lite lätt och fångar den andres underläpp i munnen, smeker den med tungan lätt.

Ju hetare det blir desto vildare blir kyssarna. Det är oundvikligt faktiskt. Men stänga munnen och typ pussa är ett måste tycker jag. Man vill ju inte tappa andan. När det blir vildare kan de gärna bli lite mer tunga och lite blötare kyssar. Inte mig emot!

Killar brukar inte kunna bara ligga och kyssas. Det ska alltid vara händer överallt, fingrar glider in här och där och hårda lemmar trycks emot våra kroppar. Visst, det kan vara jätteskönt och jättemysigt det också, men till en början tycker iallafall jag att kyssar är det bästa. Jag vill ha kyssar och hångel tills man inte står ut längre. Är det någon som håller med mig?

Jag har läst att en genomsnittlig tungkyss bränner 12 kalorier. Det är inte mycket, men skulle man ligga och kyssas en hel dag skulle man väl göra av med rätt många kalorier?

 

 

 

 







Jag har träffade en kille rätt länge som var som mig. Vi kunde ligga och kyssas länge innan det gick vidare till nästa fas. Det var helt underbart att smaka på varenda liten del av hans mun och han utforskade min mun med glädje. Han såg mig djupt in i ögonen samtidigt som han la handen om min nacke och drog mig mot sig. Vi nafsade, stönade och lekte med varandras tungor och övriga världen existerade inte just då. Men som man vet, till sluta klarar man inte mycket mer och går över till nästa fas. Vilken kändes mycket mer underbart när man redan var uppvärmd i hela kroppen av allt kyssande.

Jag röstar för mycket kyssande. Finns det ens människor som inte gillar att kyssas tro? Vad är fel på dom?

 


Kommentarer
Postat av: Alida

Jag håller med! precis, kyssar ska de vara. Hela spänningen byggs upp sådär härligt och underbart. rekordet här var 8 timmar!? 8 timmar kysstes vi och myste utan några hädner innanför, helt underbar natt, vi blev ihop dagen efter som om de vore självklart ! ^^

2010-02-18 @ 12:04:35
URL: http://blommman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0