nästan trekant med en vän.

Som vi alla vet är det en dröm alla killar har att få vara med två tjejer samtidigt. Gärna ska dom pilla på varandra och ha sex med varandra medans killen tittar på och lite senare kommer och är med. Precis som i en porrfilm. Jag tror att det är mååånga tjejer som också fantiserar om trekanter. Både med en extra tjej och en kille och två killar.

För mig är det både och i alla fall. Jag skulle kunna ha trekant med en till tjej och en kille. På ett villkor. Tjejen skulle inte vara någon jag känner, någon bekant eller någon jag riskerar att träffa igen. Då skulle jag faktiskt kunna ha det. Jag har varit nära några gånger, faktiskt. Men det har varit med en kompis och vi var väldigt fulla.

Den gången jag kommer ihåg mest var med en kille jag hade legat med innan. Vi bestämde att han skulle komma till oss mitt på dagen. Vi skulle hyra en film och sådär. Vi var på väldigt flummhumör och lovade honom en trekant innan han kom. Vi snapsade en massa innan vi skulle gå iväg och möta honom för att det inte skulle bli pinsamt.

Vi gick ner och mötte honom vid tunnelbanan lite lagom glada i hatten och drog med honom hem. Vi såg film och låg på varsin sida om honom och han började fingra på oss. Han kysste oss båda två och vi smekte honom under filten med varsin hand. Han bad oss att gå ner på honom, båda två samtidigt. Och vi var inte sena.

Samtidigt som vi sög av honom tillsammans, vi tog in den varannan gång i munnen, lekte lite, och lämnade sen över den till den andra, samtidigt som vi gjorde det hade han en hand mellan hennes ben och en hand mellan mina. Han fingrade oss båda samtidigt som vi sög.

Men då såg vi upp, vi viskade lite under filten och kom fram till att vi inte kunde gå så mycket längre. Så där slutade det. Han och jag gick in i ett rum bredvid och fortsatte, medans hon, ja jag vet inte riktigt vad hon gjorde.

Det var det närmsta trekant jag kommit med en tjej till. I nästa inlägg ska jag berätta om en av mina trekanter med två killar.

Tjejer, stå för att ni vill ha med en tjej till i era trekanter, det är mänskligt. Skulle jag tro i alla fall.


Blev ingen bild på en trekant. Lägger inte ut några för vulgära bilder. Kanske kommer!


Kommentarer
Postat av: filippez

haha härlig blogg! :D

2010-02-24 @ 10:23:34
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0