on top.

Jag gillar att rida. Jag tycker att det är oerhört skönt! Och jag vet att killarna gillar det för att ni killar, ni är rätt lata faktiskt! Ni gillar att bara ligga där och slappna av och låta oss göra jobbet. Inte mig emot iaf. Jag är gärna överst. Absolut. Vet att det finns många tjejer som inte gillar det, men det är nog för att dom inte orkar, lite lata dom oxå.

Jag trivs jättebra där. Jag gillar att ha kontrollen. Jag får helt själv bestämma takten (om jag lägger mina fötter över hans lår när jag sitter på knä). Dom flesta killarna jag träffat vill gärna ha det snabbt och hårt hela tiden. Men jag gillar när det går sakta och man känner allt rätt väl. Inte för länge dock, då blir man ju rätt frustrerad. Klart det ska vara snabbt och hårt också.




Jag kan samtidigt som jag sitter där se honom. Se ner på honom. Hans kropp och ansikte. Hur han njuter och vi kan ha ögonkontakt hela tiden. Han kan titta på mig och har tillfälle att ta överallt. Det uppskattas väldigt mycket om han tar tillfället i akt och ger mig några smiskningar. Det behöver inte vara så hårt, utan fler rätt lätta svider rätt bra det också. Men hårda uppskattas ju lite extra samtidigt som man rider hårt.

När jag har kontrollen så kan jag ta på mig själv också. Jag kommer jättelätt och jättehårt när jag rider och smeker mig själv samtidigt. Han kommer exakt emot G-punkten då, om man böjer sig lite framåt. Jag kommer såklart även om jag inte tar på mig själv, men det är inte lika skönt tyvärr. Har läst mycket hur man övar upp sig så att man kan få skönare orgasm bara av G-punkten, men jag har nog ingen utmärkande G-punkt som vill ge mig den där jättesköna orgasmen. Den kombinerade är den bästa för mig faktiskt.

Så tjejer, ta kommandot och ge killen vad han tål! Och ni killar, ni behöver bara ligga där och beundra oss och var absolut inte rädda för att TA på oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0