oralsex.

Förr i tiden gillade jag inte ens oralsex. Tyckte inte det var skönt att bli slickad och sög, ja det gjorde jag ju endast för att killen bad mig. Det låter kanske konstigt. Men gör inte alla tjejer det? Varför jag inte tyckte om att bli slickad var säkert för att jag inte kunde slappna av helt. Eller, så var killarna helt enkelt inte bra på det.

Men det kom en tid jag verkligen började njuta av det. Det var helt underbart och jag kunde faktiskt få orgasm av det till och med. Jag tror att killarna innan bara försökte lite halvhjärtat att få mig att njuta. Endel slafsade på som jag vet inte vad. Vad dom flesta killarna inte förstår är att det finns en liten knopp där någonstans som man kan slicka lite extra på. Tro det eller ej, den kan göra att man kommer! Så finns det såklart dom killarna som är för försiktiga. VÅGA!

Då jag började på riktigt njuta av oralsex var när jag blev så modig i sängen att jag vågade säga precis vad jag gillade och inte. Det var en sån lättnad att berätta det för honom.
 


Jag blev chockad över hur skönt det kunde vara att bli slickad. Innan hade jag faktiskt bara fejkat alltihop. Känns sorgligt att erkänna sånt, men... så är det faktiskt. Och jag tror inte att det är många tjejer som ALDRIG har fejkat faktiskt.

Suga, det är faktiskt riktigt roligt. Finns mycket man kan göra och att se killen njuta av allt det olika, är inte det helt underbart? Fast.. Det finns ju nånting som förstör allting. Om han luktar äckligt. Därför brukar jag nästan alltid be killen att gå och duscha innan. För varför ska jag suga på någonting som luktar äckligt när jag kan få den att smaka och lukta gott? Jag vill helst också duscha innan han går ner på mig, då kan jag slappna av som bäst.

Svälja eller spotta då? Nej, vet ni vad. Det tar vi i ett annat inlägg. Samma med guiden till oralsex. Guiden från min synvinkel alltså. Inte hur det SKA vara.

Lite överblick över allting i början som ni märker. Men ju mer tiden går kommer jag gå in på vissa områden ännu märmare, kommer läggas ut bilder osv.

Den som väntar på något gott! ;)

Kommentarer
Postat av: Alida

man märker när killen tycker de är skönt då man suger och de är helt underbart, jag bara älskar att se han njuta, de finns nog inte så upphetsande som då killen spänner magmusklerna och klämmer fram stön pga att jag gör något på han som han uppskattar och gillar. :) right ?

2010-02-18 @ 12:11:35
URL: http://blommman.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0