orgasm.

Herregud, har ni någon gång haft tanken på att få känna hur det känns att komma för det andra könet? Om inte, så är ni lustiga. Jag skulle ge vad som helst för att få känna hur en kille känner när han kommer. Tänk om det är skönare än för oss tjejer? För det känns som det, när dom kommer så tar det riktigt lång tid innan dom blir kåta igen. Men vi, ja vi kan fortsätta direkt efter typ. Eller, jag skriver, jag kan fortsätta direkt efter. Om jag inte kommit så starkt att jag skakar i hela kroppen och benen inte vill bära mig, vilket händer oftare numera!



Jag, personligen, jag vet inte om jag pratar för alla tjejer nu, men jag i alla fall kan få tre sorters av orgasmer. Jag kan komma genom bara penetrationen, vilken jag inte tycker är jätteskön, jag kan komma bara av klitorisstimulation, den är skönare än bara g-punktsorgasmen men den är inte lika skön som både och samtidigt. DÄR snackar vi skakningar, svag i benen, svettningar och allting. Den slår ingen känsla i världen skulle jag tro. Just i det ögonblicket tänker man inte på någonting annat och känner sig bara lycklig.

Den skönaste orgasmen har jag fått med den killen jag nämnt innan. Han med dom underbara våta kyssarna! Hans, åh, vad ska man använda för ord om den i en sån här blogg? Än har jag inte börjat använda "grova" ord. Men hans, ja ni vet, den var böjd uppåt, inte så stor, utan mer helt lagom. Jag har varken djup eller slapp så det passar allra bäst med en lite mindre. Men den var i alla fall böjd uppåt så i vissa ställningar, jag underst, när jag red och liknande så kom han åt exakt den punkt jag ville att han skulle komma åt. Jag har aldrig kommit så fort som med honom och så hårt.

Det blir ju ännu skönare om man kommer samtidigt också, med honom inne i sig. Precis i det tillfället han kommer blir den ju så mycket större och hårdare att man kommer helt automatiskt. Ja, i alla fall. När jag blir modigare och känner mig mer bekväm i att skriva om sådant här kommer det bli grövre ord och mycket mer detaljer. Låt det ta sin lilla tid. Okej? :)

En orgasm varje dag borde väl göra en på väldigt mycket bättre humör, eller vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gillar din blogg den är mycket intressant.... Hoppas du kommer igång på riktigt snart ha det bra kyssar sara

2010-02-15 @ 22:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0