trekant nr 2.

Skulle ju som sagt berätta om min andra trekant jag hade. Den här gången med två killar. Jag kommer inte ihåg så jättemycket då den här händelsen utspelade sig för flera år sedan (och med lite alkohol i kroppen).

Det började i alla fall med att jag träffade en kille på stan, som jag länge hade spanat in. Han började ta för sig lite och bad mig följa med in i en gränd. Jag kommer faktiskt inte ihåg jättemycket av vad som hände i den gränden. Endast att jag sög av honom och han kallade mig väldigt mycket grova ord.

Senare i alla fall träffade jag honom och hans kompis och dom bad mig följa med hem till dom. Eller, han jag träffat tidigare på kvällen bad mig följa med. Så varför inte? Jag följde med.

Jag somnade på hans soffa en stund. Den andra kompisen satte sig vid datorn och den jag träffat tidigare vet jag inte riktigt vad han gjorde. Men rätt som det var dök han upp i mitt ansikte med sin kuk. Han daskade den lite och jag kände verkligen att jag bara ville sova. Men det tyckte inte han som runkade och kom i mitt ansikte medans hans kompis satt kvar vid datorn.

Efter en liten stund till drog han med mig in i sovrummet och ropade på hans kompis. Så han kom också in och han bad kompis nummer två att sätta på mig. Nummer ett började köra den in och ut i min mun igen, för tredje gången den kvällen och nummer två började leta sig in mellan mina ben från sidan.

Det dröjde inte länge förrän nummer ett kom i min mun och ansikte för tredje gången denna kväll och den andra kom inte långt där efter.

Det hände säkert massa emellan detta men det är ingenting jag kommer ihåg något av. Det var inte den bästa händelsen jag varit med om. Men jag är glad att det hände annars hade jag nog aldrig varit med om någon trekant med två killar. För då hade jag antagligen inte vågat vara det den andra gången jag fick chansen då jag inte var så onykter. Den andra gången var helt klart bättre, det var inte så hårdhänt och killarna ägnade sig åt mig väldigt mycket! Helt klart en bra upplevelse!

Det jag inte förstår nånting av är att båda gångerna jag haft trekant med två killar har det varit med två kompisar, typ bästa kompisar också. Skulle jag ha en riktig trekant med någon tjej till skulle det verkligen inte vara med någon kompis. Jag vill ju inte se dom in action precis.

Det tycker jag absolut ni ska va med om tjejer! En trekant med två killar. Men gör det med några som inte verkar så hårda och brutala!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Är detta någon skämtblogg? Det kan väl ändå inte vara så att du är glad att detta hände... saknar ord och det är ovanligt.

2010-02-26 @ 00:18:28
URL: http://imacarena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0