förslag..

Jag har fått förslag om krogsex, höga klackar, korta klänningar och heta sexminnen jag haft.

Krogsex.. Har jag varit med om det? Räknas ens toaletten på en krog? Räknas det att bli pullad på dansgolvet? Nej. I så fall har jag inte varit med om det. Har haft sex många gånger utanför krogar, inne i gränder, vid kyrkan osv. Men aldrig inne på själva krogen. Tråkig jag är va?

Höga klackar? Vad ska man skriva om det? Ja det använder jag ibland. Inte så höga, som min kompis som älskar höga klackar, skulle säga. Jag tycker att dom är höga och jag känner mig sexig i dom. Men mycket mer finns det väl inte att skriva om det?

Korta klänningar.. Det använder jag typ aldrig. Jo, när jag går till stranden med bikini under kan jag ha det ibland. Men jag tror inte att jag haft det någon gång ute. Det kanske är något jag borde börja med faktiskt.

Heta sexminnen har jag huuur många som helst. Jobbigt att bara välja ut ett sådär. Mina trekanter är mina hetaste sexminnen. Sen mina sexminnen med min förra kk, och en kk jag hade för typ 5 år sen. Men jag tror jag berättat lite om det. Kanske inte den sista kk:n. Vi träffades på en festival ett år. Om det kan ha varit -05. Vi hade farligt mycket sex. Så mycket att jag va öm mest hela tiden.

Efter festivalen följde jag med honom hem. Jag hade vid den här tidpunkten ingen röst alls, hade tappat den helt. Perfekt tyckte han, som bodde hemma hos sin pappa och inte ville att jag skulle väcka honom mitt i nätterna. Jag stannade en vecka. Och jag överdriver inte om jag säger att vi hade sex minst 10 gånger om dagen.

Vi hade sex överallt. Hela tiden. När vi åt frukost, köksbänken, eller köksbordet. Skulle vi duscha, ja då var det där. Sova, sängen. Några gånger skulle vi gå ut och träffa hans kompisar. En snabbis i hans pappas soffa, en snabbis i hallen med skorna på.

Hans datastol var utsatt och mot väggen i hans rum. Fönsterbrädet tror jag till och med vi råkade hamna på.

Som ni förstår. Sjukt mycket sex. Mer sex på en vecka har jag aldrig haft och jag älskade det. Trots att när jag åkte därifrån hade träningsvärk i HELA kroppen, typ sår mellan benen, blåmärken på skinkorna, brösten och insidan av låren av smisk, kläm osv.

Han var riktigt bra i sängen. Bland de bästa jag haft faktiskt.

Han var hos mig när jag bodde hemma några dagar också. Vi hade väldigt mycket sex där också, men mest i sängen. Hamnade i mina föräldrars säng en gång. En kväll ville han slicka mig. Och det gjorde han säkert en timme. Helt fantastisk i sängen.

Inga detaljer, men det hade blivit ett väääldigt långt inlägg! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0