hett.

Inatt åkte jag och träffade den där fina människan jag träffade på Öland förra helgen. Han är fortfarande perfekt. Dock var han lite full.

Jag kom dit, till hans kompis, det var 4 killar och 2 tjejer där också. Vi satt och pratade lite och hånglade en massa. Hans mun är helt underbar, som resten av honom.

Sen skulle killen som bodde där och hans två tjejkompisar gå och sova. Vi påbörjade det redan innan dom gått och lagt sig. Han smekte mig innanför trosorna och pullade. Jag är inte världsbäst på att vara tyst heller, så det var någon hela tiden som sa åt mig att va tyst.

Så äntligen gick dom in, då drog han ner sina kalsonger och drog mina trosor åt sidan och körde in den i min, vid det här laget, jättevåta.. Han tog mig hårt en liten stund, sen saktade han ner. Drog den sakta ut och in och kysste mig länge. Såg in i mina ögon med en riktigt kåt blick.

Jag kunde inte ta varken blicken eller händerna ifrån hans nästintill vackra kropp. Jag älskar den. Han låg och viskade hela tiden att jag va finast, att han ville ligga så för alltid, att han inte ville att natten skulle ta slut osv. Det var heeeeelt underbart. MEN! Är man för full som kille så slaknar den ju ibland. :)

Man tar ju åt sig lite jämt, som tjej, även att jag vet att det inte har med mig att göra. Han la sig istället så att han kom åt att smeka mig. Han gav mig 2 orgasmer. En med hjälp av bara sina fingrar, och en med sin kuk i sig samtidigt som han smekte mig. Sjukt het människa.

Efter att ha fingrat mig ett tag blev han stenhård igen. Knullade mig ett tag, tills den slaknade igen. Då blev han irriterad och ville sova. Vi sov i typ 5 minuter sen kände jag honom börja ta på mig igen.. Då var den hård igen. Han knullade mig riktigt hårt och var bestämd eftersom att han ville komma.

Han kom till slut i mig. Riktigt skönt.

När vi vaknade idag kom hans kompis upp och tittade på mig och sa att jag kunde varit liiiite tystare inatt. Men eh? Är det skönt så är det. :)

Min natt blev bra iaf! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är awesome, o jag har en fråga :)

jag tycker det är as hett med dirtytalk o blir jätte tänd när en kille säger snuskiga saker medans han knullar mig. men jag tycker de är så svårt att svara, vet liksom inte vad ja ska säga riktigt....så vad kan man egentligen säga som tjej under sex? kram!

2010-07-04 @ 17:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0