disgusting?

Jag läste någonstans om några som diskuterade min blogg lite. Och det var någon som hade skrivit att jag inte var fräsch, för att jag hade varit med två killar på en parkbänk? för att jag blivit påkommen av min pappa?

Ursäkta säger jag då. Jag mår dåligt för att jag blev påkommen av pappa, men mest för hans skull. Det kan inte va så roligt att se sin dotter så. Och självklart skämdes jag. MEN. Jag tar det, hellre än att vara tråkig och inte leva ut min sexualitet.

Inte fräsch? Jag har fantasier, jag älskar sex, jag trivs med mig själv. VARFÖR ska man inte leva ut det då? Ska jag strunta i att ha sex med två killar på en parkbänk för att det kanske inte ses som fräscht av andra? Skulle inte tro det. Jag är kåt av mig. Riktigt kåt faktiskt. Nödvändiga saker finns i livet. Såsom mat och sömn är sex nödvändigt, för att jag ska må bra.

Sen att det finns torrisar, som inte vågar, för att dom kanske är rädda för vad andra ska tycka om dom? Ja men fine. Ni slipper leva ut fantasier och så vidare.

Jag trivs med det. Och jag skiter fullständigt i att ni kallar mig "inte fräsch", hellre lite mindre fräsch än torr och tråkig. Faktiskt.

Sen ännu en sak jag läste om mig. Inga bilder? Ja men då måste jag vara en gammal tjock gubbe. Jomenvisst. Jag är en tjock gammal gubbe, eller en riktigt ful tjej. Ja, kan vara så. Det känns lite som att jag måste bevisa hur jag ser ut. Jag är inte smal, jag är inte tjock, jag är rätt normal.

Mina kompisar läser den här bloggen. MEN dom har sett mig naken, så varför inte lägga ut en bild där jag är naken, men ansiktet inte syns och det visar inte heller några intima delar... Så jag ber om ursäkt mina vänner för att ni får se den här bilden. Men jag känner verkligen att jag måste bevisa för alla att jag inte är någon äcklig tjock gubbe.


Det är jag. Helt normal tjej.


Kommentarer
Postat av: Anonym

flashback som är avundsjuka bara, fortsätt med bloggen :)och du såg verkligen bra ut :)

2010-06-14 @ 17:08:02
Postat av: Anonym

God dam! hot hot!

2010-06-14 @ 17:39:56
Postat av: Bella

Om det är så att du inte bryr dig om vad andra tycker, varför då göra några fjortisars kommentarer till sån stor grej? Du behöver inte bevisa något för nån.



Sen måste jag erkänna att jag blev lite paff när jag läste din historia om de två killarna i parken men som du säger, varför ska man dölja en sån del av personligheten? Det är sån du är, och dom som hakcar ner på dig är bara avundsjuka för att de har så mycket kassare sexliv än vad du har.

2010-06-14 @ 18:38:24
URL: http://wonderingsthougts.blogg.se/
Postat av: Ahlin

Mycket trevligt med tjejer som utforskar sin sexualitet. Bor du möjligtvis i sthlm och letar?

2010-06-14 @ 22:33:15
Postat av: cesar alvarez

Jag tycker att du är grym. Kul med en tjej som njuter av saker och ting. Tror att det är många killar som är avundsjuka på dig. Fortsätt med din pryl. Gillar inte bloggar, men din blogg är väldigt kul att följa. Ta vara på dig. [email protected]

2010-06-15 @ 16:03:43
Postat av: Michael

Härligt att det finns någon som skriver bloggar som denna, fortsätt blogga! liksom /care på små fjortisar som aldrig haft något med någon.

2010-06-16 @ 01:08:33
Postat av: random

bra blogg! roligt att du berättar alla detaljer.

2010-06-16 @ 03:26:54
Postat av: Maja

kul blogg tycker jag med! :)

2010-06-16 @ 19:54:00
URL: http://hypocrite.blogg.se/
Postat av: Adrian

Såg din blogg på Flashback och säger bara WOW! Finns nog inte många som bloggar som du. Just nu önskar jag att jag får träffa dig ute någonstans, och utforska underbar sex med dig.. Jag är nämligen också beroende.. Forsätt blogg, tittar in varje dag.

Fin kropp btw..



Många kramar Adrian

2010-06-17 @ 06:29:30
Postat av: Anonym

@cesar alvarez



Jag tror inte att det är så många killar som är avundsjuka på tjejen, faktiskt. Att bli tagen av två andra killar på en parkbänk är inte gemene mans fantasi.

2010-06-18 @ 04:15:43
Postat av: Alexandra

Såg med din blogg via Flashback så jag tycker bara det var bra att du uppmärksammandes där ;) Hade varit riktigt roligt att snacka skit och sex med dig, du kan väl maila mig? :)

2010-06-18 @ 12:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0