senaste upplevelserna

Nu två helger i rad har jag varit med om lite spännande upplevelser. Förra helgen följde jag med en kille hem till hans kompis, men kompisen var inte hemma så vi hamnde i hans källare. Visst, väldigt jobbigt att stå upp hela tiden, men då gick vi till trappuppgången och han satt ner en stund och jag över. Skakis i benen efter den kvällen iaf. Men skönt, ja det var det.

Dock "råkade" han trycka in hela sin kuk till botten i röven. Det gjorde så ont att jag nästan började gråta. Speciellt när jag inte var beredd, inte mjukat upp nånting och inget glid.

Han kom i hela mitt ansikte och över mina bröst. I tvättstugan som fanns nere i källaren hängde en handduk, jag lånade den lite innan jag gick hem och sov. :P

Igår, var jag ute också. Träffade en riktigt fin kille, som jag träffat en sväng förra helgen som jag fastnat för rätt rejält. Sjukt fint utseende, härlig röst och fin kropp.

Jag gick ut utanför nattklubben och där var han. Han kom fram, vi pratade lite och var rätt som det var på väg mot kyrkan. Han tog mig bakifrån mot kyrkväggen och när jag stod på alla fyra framför honom. Jag sög jättemycket och hans kuk var riktigt fin och stor och stenhård.

Han runkade tills han kom i min mun.

Senare träffades vi igen inne på nattklubben. Vi pratade lite löst om allt och inget, hans kompis stod bredvid och dom undrade om jag var på en trekant. Sagt och gjort, rätt som det var va vi på väg mot en lite undangömd parkbänk. Den ena drog ner byxorna och bad mig suga av honom, medan den andra började dra i mina byxor och började smeka och pulla mig.

Parkbänken var rätt smidig. Jag kunde stå på knä på den, luta mig över ryggstödet och suga den ena medan den andra knullade mig bakifrån. Dom var rätt hårdhänta och jag kunde inte önskat mer. Sjukt bra och tillfredställande. Det slutade med att den första, med störst och finast kuk, och finast utseende kom framför mig när han runkade. Sperman rann ner längs hans hand så jag fick slicka bort det, för vem hade papper? Den andra kom tätt därefter över mina skinkor, medan den förstnämnda hade blivit stenhård igen och stoppat in den i min mun igen.  Jag gör jättegärna om det igen, gärna med bara den ena! :)

Liten uppdatering iaf! ;)

Kommentarer
Postat av: Stor kuk

Hejsan!

Kul och intressant blogg! :)

Jag undrar om du tänder på stora kukar? Jag själv har en stor kuk (ca 25cm och rejält grov) och min bestämda uppfattning är att de tjejer jag varit med har gillat det. Det har många gånger varit så att de har fått sina första orgasmer vid penetration när jag legat med dom.

Vad har du för erfarenheter av stora kukar?

2013-01-08 @ 09:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0