bli upptäckt 2.

Ja nu ska ni få höra nånting som jag hoppas ni kommer njuta av att det inte är ni som varit med om det.

Det var för några år sedan. Rätt många år sedan. I stan där mina föräldrar bor brukar det ibland hända något stort. Och då i huset mina föräldrar har brukar det vara rätt mycket folk. Mina föräldrar bor inte inne i huset under just den tiden och vi brukar få låna hela källaren.

Jag hade med mig en kille hem, vi hamnade på deras frysbox, den är rätt stor och i precis lagom höjd. Jag satt på den med benen om honom, och vi kanske inte var helt tysta, men det tänkte ju inte vi på just då.

Vi var så tända på varann att det inte dröjde länge innan han sa att han kommer. Han sprutade över mina bröst och mage.

Trodde ni att det var under själva sexakten vi blev upptäckta? Nej nej, så roligt fick det inte bli.

Jag gick in på toaletten, lämnade öppet då jag trodde att han skulle komma in. Ljuset är riktigt starkt där inne. Några sekunder senare kommer det någon, jag står med huvudet neråt och torkar lite försiktigt på magen och säger "Herregud, du kunde inte försökt spruta liiite mindre?". Jag tittar upp. Ja, som ni redan listat ut, så var det inte killen som tog mig på frysboxen, utan min pappa.

Det var det pinsammaste jag varit med om, han tittade på mig och gick därifrån. Sen kunde han inte se på mig på flera månader, och jag tror fortfarande han har det i huvudet när han ser mig.

Jag skämdes så att jag började gråta, jag visste inte vart jag skulle ta vägen, något mer pinsamt har jag aldrig någonsin varit med om! haha.

Något pinsamt ni varit med om? Eller något ni vill att jag ska skriva om? Jag vet ju att ni som läser min blogg är några stycken, varför vågar ni inte kommentera?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0