bli upptäckt.

För det första, så finns det många som drömmer om och fantiserar om att bli upptäckta. Men när det väl kommer till kritan så är det inte så upphetsande som det är i fantasierna. Det är inte så att den som upptäcker vill vara med osv. Det har väl kanske lite med vem som upptäcker. Dom som upptäckt mig har inte varit något upphetsande i alla fall.

Ena gången. Det var när vi var ute hos en kille jag nästan aldrig hade träffat. Hade tyckt att han var snygg och sådär och mina två kompisar kände honom. Så vi åkte ut till honom, hans mamma var inte hemma, (detta var för fleeeera år sen), vi drack lite, spelade lite spel och var ute och gick i skogen.

Rätt som det var blev det så att han och jag började kyssas hej vilt och kom på att vi skulle gå och duscha tillsammans. Så in i duschen var det, duschen låg på övervåningen, vilket hans rum också gjorde. Men vi skulle prompt gå ner på nedervåningen när vi duschat klart.

Ingen handduk och inga kläder hade vi med oss ner, kysstes hela vägen ner och tog på varandra i hela trappan. Nu i efterhand kanske det var för att mina kompisar låg och sov på övervåningen vi gick ner dit.

Vi hamnade i alla fall i hans mammas vattensäng, vi höll på riktigt länge och i alla möjliga ställningar. Till slut, när jag red honom, så tittade jag upp. Då ser jag en skugga i dörröppningen. Och vem står där? Hans mamma, såklart. Det hade ni väl redan listat ut vid det här laget.

Och vad är vi tvungna att göra? Om inte gå förbi henne, hälsa, gå uppför trappan där hon står i slutet av den, iförda... ja ingenting. Vi kunde ju knappast ta hennes täcke och gå iväg med.

Det var riktigt pinsamt, då hon ringde lite senare, frågade vem tjejen var och att hon gärna ville att hon skulle komma och presentera sig för sin svärmor. Svärmor? Nej vi var inte tillsammans, vi kände inte ens varandra. Hemskt minne. Har ett till då jag blivit upptäckt. Det tar jag imorgon!

Ni som vill bl upptäckta och sådär, vilka vill ni bli upptäckta av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0