fejka?

Jag och en kompis pratade lite om att fejka igår. Vi pratade om att vi har växt ifrån det för längesen. Förr fejkade man ofta för att få det avslutat, när man inte orkade längre så låtsades man komma och sen var det över.

Men nu när man inte orkar längre så fejkar man inte, då bara säger man att man inte orkar längre. Eller så glider man av och tar saken i munnen istället en stund. Det finns ju så mycket annat roligt att göra.

Och det är många tjejer som inte kommer av vanlig penetration som sagt, tror jag skrivit om det förut. Jag måste nästan pilla på mig själv för att komma. Eller att han pillar.

Min kompis har sex med en kille nu som kanske inte är så uthållig och sådär. Han anstränger sig inte så mycket för hennes skull kanske men nu har han börjat säga att han vill att hon ska komma, men det är ju inte bara att komma?

Så hon berättade så himla roligt om att han hade börjat smeka hennes klitoris, trodde han, men han var lite fel ute och pillade lite vid sidan av. Så hon tog tag i hans hand och han frågade varför hon tar bort hans hand. Och hon svarar "Nej jag tar inte bort den, jag tänkte bara lägga den tillrätta".

Så sa hon efter att hon hade berättat det för mig, "jaaa, jag vet inte vart hans flickväns klitta satt, men där sitter fan inte min".

Ja, det var roligt så jag va tvungen att berätta om det i alla fall. För ni har ju aldrig några önskemål!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0