sista trekanten.

Jag försöker hitta min fantasi igen. Sålänge berättar jag om den sista trekanten.

Det var i somras. Jag hade träffat en kille som va sjukt bra i sängen på midsommarafton och ville ha honom igen (såklart). Så han kom in till stan med sin kompis och insisterade på att hans kompis skulle vara med. Jag var rätt onykter och tyckte att det inte gjorde någonting. Jag ville ju verkligen ha honom den kvällen. Så jag gick med på det.

Det började med att jag och han den viktiga hånglade en massa och den andra började så smått klä av mig och ta på mig. Han gick ner och började slicka mig medan vi fortfarande stod och hånglade mot väggen. Vi gick vidare till sängen och han fortsatte slicka mig medan den första smekte och slickade på mina bröst.

Det var helt underbart. Vilken tjej skulle tacka nej till att ha två killar som ger henne all uppmärksamhet? Jag tror inte att någon skulle tacka nej till det. Jag ägnade nästan hela min uppmärksamhet på den första, jag såg typ inte den andra under hela tiden. Han bara fanns där, som ett litet plus.

Vi körde alla möjliga ställningar och dom kastade runt mig lite som dom själva ville. Jag var i mitten, den ena bakom den andra framför, jag satt över den ena och den andra stod upp. Vi avslutade det hela med att jag låg på rygg, den första tog mig på knä med mina ben över hans och den andra runkade framför mitt ansikte. Dom kom precis samtidigt som mig och det hela avslutades helt perfekt! :)

Det var den bästa trekanten och jag skulle lätt göra om det. Jag rekomenderar till er tjejer att ställa upp på en trekant om någon kille vill ha med någon mer kille, det är inte ofta det händer! Så absolut! Låt er inte skrämmas!

Ni kan väl lägga fram lite förslag till vad ni vill läsa om? För jag vet att ni är många som läser!


Kommentarer
Postat av: Vinzent

haha tror folk är lite blyga med requests ;)

2010-03-07 @ 09:46:45
URL: http://vinzents.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0