snoppar

Jag och mina kompisar pratar väldigt ofta om snoppar. Alla olika former och längder det finns. Vad vi gillar mest och vad som inte är lika bra och så vidare. Vi tycker det är roligt att prata snoppar, och gör det nästan varje gång vi ses.

Jag har provat väldigt många olika snoppar. Jag gillar mest den som är rätt kort (då jag är rätt grund, säger man så? och får ont av för långa), rätt grov, men inte för grov och böjd uppåt. Den får gärna vara böjd åt sidan också såklart. Men då får man ju ligga åt sidan för att den ska komma åt g-punkten.

Jag träffade en kille med trekantigt ollon en gång. Det var lite roligt. Det såg roligt ut och det kändes roligt att suga av honom. En kul upplevelse helt enkelt.

En gång träffade jag en kille som hade en gigantisk snopp. Den var bortåt 25-30 cm skulle jag tro. Den var riktigt grov också och det var stora problem att få in den faktiskt. Men på den tiden var jag slappare, kan man bli trångare med åren? Ju mer sex man har kanske? Jag vet inte alls hur det där fungerar.

Jag hade ett one-night-stand en gång också som hade minimal. Den kändes inte, och jag antar att det är likadant för dom med små snoppar. Dom kan ju inte tycka att det är så skönt heller? Eftersom att det finns ingenting som tar emot. Men ändå kom han direkt. Det känns konstigt att det är så.

Jag ska ta upp det här med bloggen snart, skriva lite seriösare, leta upp lite bilder och sådär. Men jag har inte orkat nu på ett tag och det har varit mycket! Men jag hoppas inte att ni sviker ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0