sex är bra för kropp o själ!

Sex gör en gladare, piggare och man känner sig fräschare! Jag har inte haft sex på.. vad kan det vara, 2 veckor? Innan igår. Det var mer än välbehövligt, idag känner jag mig som en helt ny människa!

Jag har varit arg, sur och depp ett tag nu. Och igår hade jag sex. Kravlöst, snabbt, skönt sex. Det sas inte mycket, inga kyssar, ingenting annat än bara hårt, sex. PRECIS vad jag behöver.

Idag när jag vaknade efter att ha sovit typ 6 timmar bara så kände jag mig utvilad, pigg och glad. Men det var inte förrän min kompis påminde mig "Ja, du borde duscha innan du kommer hit" eeh? tänkte jag! Varför måste jag det? JUSTE. Jag hade sex igår.

Jag har varit trött idag, tack vare mina ynka 6 timmars sömn. Men jag har ändå känt mig glad och fräsch! Sex höjer livsglädjen en smula. Samtidigt fick jag två härliga, välförtjänade orgasmer också.

Det enda jag saknade i sängen igår var lite smisk och att jag skulle få vara över lite. Men det. Det behövs inte jämt. Han kan gärna få jobba lite och ge mig vad jag tål när jag ligger underst eller står på alla fyra.

Nu när jag slutat ligga runt och sådär så är det rätt svårt att få regelbundet sex som singel. Alltid ska det bli mindre kravlöst. Känslor osv. Det är väldigt svårt att hitta någon som är med på precis samma villkor. Synd, väldigt synd faktiskt. Jag skulle inte tacka nej till kravlöst, skönt, hårt sex när jag är sugen.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0