mms, bilder osv.

Jag tror att ALLA någon gång har tagit en nakenbild på sig själv och skickat iväg. Jag är 100% säker på det. Kanske inte alla som har skickat iväg den, men tagit, det måste alla ha gjort.

Jag vet att jag och alla mina kompisar ändå har gjort det. Vi pratar ofta om det och vi är inte direkt blyga att visa varandra dom heller. Att ta emot en nakenbild, eller en lite mer avklädd bild bara tycker jag är sjukt upphetsande. Speciellt om man vet att den är tagen precis innan den skickades iväg och inte ligger i någon mapp där massa andra nakenbilder ligger, som en samling för att skicka till olika..

Jag gillar snoppbilder, dom där bara kuken syns, hårda och fina. Det är jättehett. Men även en helbild, gärna lite påklätt. (Tänkte dra upp det i nästa inlägg, vad som är sexigt och inte så sexigt på killar)

Vissa känns som att dom kan vara lite rädda för att skicka bilder på sig. Men varför ska man vara det? Så länge inte ansiktet syns helt kan det ju egentligen vara vem som helst. Jag älskar att ta nakenbilder på mig själv och skicka iväg och få den andra sugen! Det är underbart!

Så våga klä av er och ta mer bilder! ;)


Kommentarer
Postat av: Donnie

Kan du inte lägga up en bild på dig då?



Vore nice

2011-02-17 @ 00:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0