Okej..

Det är fortfarande jättemånga som läser den här bloggen, och jag har funderat ett tag. Man kanske skulle ta upp den igen. Men den här gången kommer det kanske handla lite mer om kärlek och sånt också. (Jag vet, det är typ bara killar som läser, och ni gillar inte kärlek) Men det är vad jag vill skriva om just nu.

Men vi börjar med lite sex. Eller, petting först. Haha. Petting, fult namn.

Jag har varit utomlands.. Där finns det stränder. Där kan man göra mycket mysigt. Jag hamnade där en kväll med för mycket sprit i kroppen och riktigt mycket sexuell frustration.

Han var liten, han såg ut att vara 18 kanske. Han var från Australien. Rätt söt. Vi hånglade en massa på baren när vi dansade. Vi gick iväg, hand i hand ner till stranden. Han ville ligga, det märktes direkt. MEN, när jag kände vad han hade innanför byxan, så var jag plötsligt inte lika sugen på att ligga med honom längre. Den var liten. Ja, jätteliten nästan till och med.

Jag lät honom pilla på mig istället. Han fick mig att komma. Han sa att han inte behövde ha sex med mig, att det räckte gott och väl som det var. (Haha, förmodligen.) Det gick folk förbi hela tiden, jag stannade upp varenda gång. Men, vem känner oss där nere? Men jag var lite rädd att det skulle bli som i Sex and the city 2. När dom har sex på stranden och hon typ åker i fängelse. Det hade jag ingen lust med.

Vi fortsatte i alla fall, var nere på stranden i säkert 3 timmar. Till slut kom han, över min klänning och hela hans kläder. Så han gick i och badade.

Sen gick vi därifrån, och sågs aldrig mer. :) Är inte det härligt?

En annan kväll, när vi var på en nattklubb, skulle jag gå och kissa. Så jag gick ifrån mina vänner på dansgolvet och gick mot toaletten. En kille i hatt stoppade mig. Han frågade vart jag var på väg, om jag hade roligt, eller om jag ville gå en sväng med honom istället. Varför inte? Han var snygg, så jag kunde absolut ta en promenad med honom.

Jag sa till min ena vän, och gick iväg. Vi gick hem till honom, han bodde på stranden. Jag bad om att få duscha av mig. Vi duschade inte tillsammans, då vi inte ens hade rört varann än. Vi hade bara pratat, om helt oskyldiga saker. Men båda visste vad som väntade.

Sen kröp vi ner i sängen, då vi skulle ligga och prata tills solen höll på att gå upp, då skulle vi gå ut på stranden och se soluppgången.

Vi pratade inte mycket innan vi började hångla. Nakna, var vi. Han jobbade inom fitness. Hej, fina kropp. Han gick ner på mig, slickade i säkert en halvtimme. Jag kom 2 gånger och var helt svag i benen. Då var det såklart min tur att ta hand om honom. En stor, fin kuk som växte mer och mer, ju mer jag tog på den. Jag sög och runkade om vartannat, och det tog inte lång tid innan han kom i min mun och jag svalde allt.

Sen sa jag att jag blev trött, och han var visst lite trött också. Så jag klädde på mig och gick. Är det inte så det ska vara? Kravlöst och fint. :)

Men som sagt, jag älskar kärlek, så kärlek kommer jag skriva endel om också.

Hur känner ni? Skönt att jag är tillbaka lite? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0