sex i paradiset!

Ingen ville kommentera vem ni var i förra inlägget, tråkigt, hade verkligen varit kul att se vilka ni alla som läser är!

Men men, antar att det är dags att berätta om sexet då.

Det första sexet skedde inte i Thailand, men i Asien i alla fall. Med en engelsman. Vi träffades på en nattklubb och dansade lite innan vi började hångla. Han var stenhård efter en liten stunds hånglande, och jag tänkte, att det här, det kommer bli sex ikväll.

Han frågade om vi skulle sätta oss och prata och det gjorde vi. Vi pratade, skrattade och hånglade. Sen bestämde vi oss för att gå hem till honom. Han bodde ihop med 2 svenska vänner på ett hotell inte så långt ifrån klubben.

Vi hamnade i hans säng, vi hånglade och började ta på varann. Det är väldigt suddigt, vad som hände. Men jag tror i alla fall att jag red honom, det kändes inte som så lång tid innan han sa att han var på väg att komma. Jag som var jättefull, tänkte att visst, det kan han väl få, så kör vi en gång till sen. Men nej, han var ingen som gjorde det igen. Och vi gick tillbaka till klubben där hans och mina vänner väntade. Vi gick och åt, det ösregnade, vi hånglade under min poncho och sen gick vi hem och sov på morgonkvisten, var och en hos sig.

Dagen efter träffades vi igen, gick hem till honom, igen. Den här gången sög jag av honom rätt länge innan han kom in i mig. Den här gången låg han över mig och tog mig riktigt hårt i missionären, jag hann till och med komma en gång innan han gjorde det. Det var mysigt sex och jag gick därifrån rätt nöjd och han stannade och sov. :)

Det var det första, inte så händelserikt va? Det andra var lite mer händelserikt, men ändå höll det inte på länge alls... Han var precis fyllda 20 år, len, fin, norrlänning.

Vi bodde på samma ställe sista veckan i Thailand. Vi bestämde redan innan vi gick på festen att vi skulle ligga när vi kom tillbaka. Vi tappade bort varandra på festen där det var flera 1000 människor. Sen när jag kom tillbaka så var han och hans kompisar redan tillbaka. Vi badade i havet och kramades och kysstes i vattnet.

Sen hamnade vi inne hos mig, vi hånglade en massa, han var sjukt fin. När jag tog ner handen för att känna efter vad han hade för något blev jag riktigt glatt överraskad. En jättestor, fin kuk visade det sig att han hade. Jag blev genast ännu kåtare och ville ha honom i mig direkt. Han fingrade mig lite innan han kröp över mig. Han tryckte in den rätt hårt, nästan så att det gjorde ont. Men jag hade varit utan sex i 1½ månad ungefär så jag var rätt frustrerad och ville ha det hårt.

Han knullade mig hårt och snabbt. Sen rullade vi runt och jag hamnade över. Jag red honom lugnt till en början men sen snabbare och snabbare. När både han och jag närmade oss orgasm så kastade han runt mig igen och tog mig i missionären med mina ben på hans axlar, jag kom direkt och när han kom så drog han sig ur och sprutade över hela min mage. Riktigt skönt, hårt, sex. Sånt man behöver ibland! :)

Det sista sexet, var på samma ställe, med en engelsman, det hände 4 ggr tror jag. Vi sov ihop tre nätter, ja, det berättar jag om nästa gång! ;)


mm, bli tagen på köksbordet av en fin man just nu, vore inte helt fel!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0