orgasmer?

Jag vill ha riktigt grymt sex. Sådär så man bara ligger och skakar i flera minuter och inte kan resa sig ur sängen på länge. Sånt sex vill jag ha, så att man ser stjärnor.

Men har jag fått det på länge? Näe, inte på jättelänge. Inte sen i januari för att vara exakt. Det suger, det gör mig ledsen. Mina riktigt sköna orgasmer är borta. Helt borta. Snodde han med sig dom när vi slutade ha sex? Ja, man kan tro så. Jag har inte fått känna den känslan, på... snart 4 månader. Det har aldrig gått så långt innan.

Visst, jag kan ge mig själv orgasmer, men inte såna. Plus att jag knappt ens är sugen på att onanera längre. Jag har inga fantasier alls, tror inte ens att en riktigt bra porrfilm skulle tända mig nu. Vad är det med mig?

Jag har träffat en kille nu några kvällar. Sett film, myst, hånglat, torrjuckat osv. Men ingenting? Nej, ingenting alls. Inte ens lite vått i trosorna. Vad beror det på? Jag gissade att det kunde bero på honom, herregud, jag brukar bli kåt av minsta lilla? Men nej, det berodde nog på honom. Men gjorde det det? Han va bra, jättebra på att hångla. Han smekte mig. Men nej.. fortfarande ingenting.

I fredags, då hade jag sex. Var faktiskt sjukt kåt och kom en gång. Inte sådär jätteskön orgasm som varade länge osv, men ändå. En orgasm. Jag kan fortfarande komma. Men inte så skönt. Det är väl bra? Det finns väl till och med dom som inte kan komma?

Om vi återgår till i fredags. Han gjorde mig sjukt kåt, han var bestämd, hårdhänt. Är det sånt jag behöver för att tända till numera? Han slet sönder mina trosor, han smiskade mig hårt, han spottade på mig för att blöta ner mig ännu mer, jag hade till och med analsex den kvällen. Han sprutade mig i ansiktet (så att hälften kom i ögat och det rann och sved hela dagen efter, men ändå). Det är sånt jag tänder på. Lugnt sex är inte ens lite lockande just nu.

Herregud, går det här mycket längre, kommer jag bli sån som klär mig i latex, blir upphängd i ställningar, smiskad så jag blöder, förnedrad till max osv? Jag vill inte bli sån, men det känns som att jag är på väg dit, om jag inte får tillbaka mina orgasmer av mitt gamla knull vill säga. Men han verkar vilja behålla dom för sig själv, den jäveln.

Jag ska kunna komma igen. Jag ska berätta om mina sexupplevelser. Förmodligen kommer jag få en rätt intressant på lördag natt. Återkommer.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har tagit bort spänningen kring sex.

2010-06-14 @ 19:56:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0