massage, kyssar. ja tack.

Jag har klarat helgen galant. Träffade en kille jag tyckt varit hur söt som helst en längre tid nu. Vi pratade, bara. Det var trevligt faktiskt till och med. Jag följde honom till hotellet han bodde på, och vi kramades. Han frågade om jag ville sova med honom, men avbröt sig nästan själv med att sängen var jättesmal. MEN! Jag hade sagt nej i alla fall. För hade jag sovit där vet jag att jag inte kunde säga emot.

Jag är stolt över mig själv. Faktiskt. Ni vet inte hur svårt det är för mig att tacka nej till sex.

Just nu känner jag för riktigt heta kyssar, massage med värmande olja, kanske ett bad. Men vi får inte ha sex eller ta på varandras kön. Det är riktigt upphetsande att bara leka och retas med varann.

Mitt ex och jag gjorde ofta så. Masserade varandra, framsida och baksida, hela kroppen masserades. Ögonkontakt, kyssar. Vi pratade inte mycket, bara njöt av varandra. Efter någon timme, ibland mer ibland mindre, så kunde vi inte hålla oss mer. Han märkte när jag snart inte kunde hålla mig längre för när han retsamt strök handen så att den kom i kontakt med mitt kön, och blev jätteblöt om handen, då var det inte länge kvar tills vi snart skulle göra kyssarna ännu hetare, jag sätta mig gränsle över honom och gnida mig emot hans stenhårda kuk. Sitta så ett tag och bara kyssas. Utforska varandras munnar och tungor. Så tog han ett stadigt tag om mina skinkor och hittade snabbt och enkelt hålet och tryckte ner mig över hans kuk. Oh. När jag tänker på det, så får det mig att sakna honom lite. Vårat sexliv var helt underbart.

Men just idag vill jag ha den upphetsande, erotiska massagen och kyssande. Vill bli upptryckt mot väggen och kysst. Varför vill man ha det man inte kan få så gärna? Jag har ingen som vill komma hit och bara kyssas med mig? Vart hittar man en sån kille, som kan vara utan sex? Jag tror inte dom finns. Men risken är att om det blir massa kyssande, så vill jag veta att han är så stark och kan säga ifrån, för jag kan inte det när jag blir kåt. Jag tänker inte speciellt mycket. Ibland händer det att jag gör massa saker jag ångrar och skäms för efteråt.

Men what to do?

Kyssar.. Mmm. Jag blir sugen.


Kommentarer
Postat av: Reven

Vart bor du då? ;P

2010-06-21 @ 21:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0